måndag 7 mars 2011

Väskornas plats

Den svarta väskan med pärlbroderi har jag ärvt från min farmor, och det är en av mina favorit väskor
Mitt hemmasydda paraply och min portfölj som jag köpt på loppis för en 10:a
När vi flyttade in i våran nuvarande lägenhet var både jag och min sambo överens om att jag behövde en egen hängare för mina väskor i hallen. annars ligger det flera stycken på golvet! Jag byter väska ganska ofta och har en hel drös, har även en väsk och sko garderob som utökas hela tiden. Så de som hänger i hallen får ibland flytta in i garderoben och göra plats för en annan. Många av mina bästa väskor är faktiskt loppisfynd och hittar man en fina väska för en 10:a måste man ju bara köpa den!

4 kommentarer:

  1. Aaah! Portföljväskan är skitsnygg. Och väskan med rosa blomster och ugglor är min favorit ;)

    SvaraRadera
  2. Haha åh det är alla samboars mardröm med väskor i hela hallen! Jag älskar portföljen!/Maria

    SvaraRadera
  3. hemmasytt paraply, jäklar vad duktig du är !

    SvaraRadera
  4. Tack för alla fina kommentarer! :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...