fredag 2 mars 2012

Äntligen Mars


Nu är Februari slut och äntligen så är Mars! och vi är ett steg närmare vår och sommar och man blir så glad av att ha fina tulpaner hemma, det gör mycket för vårfeelingen! Februari har varit väldigt bra, men mycket att göra och som jag nämnt tidigare så har jag inte hunnit vara så kreativ utan allt fokus har varit på plugg.

Den översta bilden är på ett jätte fint födelsedagskort som jag fick av min Mormor och Morfar när jag fyllde år nu Februari. Mormor sa att kortet kommer från min gammelfarmor som de hittat i en låda, super fint tycker jag!

Jag önskar att jag alltid hade en fin bukett med tulpaner hemma! Nu får mars och allt bra med det komma, för jag känner på mig att det kommer bli ett bra år och en bra månad, de två första dagarna har visat sig vara väldigt bra, nu är det bara att fortsätta framåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...