söndag 12 december 2010

Pärlor, skor och plasttomtar

 Vi har ingen julgran men jag köpte en liten en som jag hängde några halsband, så vi får lite julkänsla.
 Jag tycker det är härligt nu när det finns julpynt som inte bara är tomtar. Det här fina skon köpte jag på rusta förra julen.
 En snöflinga. Som jag gjort av koppar, sedan har jag strött silverspån på. Det som ser ut som frostat glas i mitten är faktiskt en del av en petflaska som jag slagit på med en hammare.
Den enda tomten som jag äger är den här som jag fått från min farmor. Jag tror den är från 60-talet och jag gillar verkligen den plastiga känslan och den lilla katten.

2 kommentarer:

  1. Om man säger så här.... Regnkkappan & paraplyt!!! VILL JAG HA!!!!!! 17 va snyggt!!! *love*
    Kram kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Ohh tack så jätte mycket!!!
    Kanske kommer förbi butiken nån regning dag ;)

    Kram
    Hanna/Miss Arnold

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...