torsdag 17 februari 2011

Hemtenta tid att drömma sig bort

Den här bilden är tagen uppifrån Empire State Building. jag rekomenderar verkligen att åka upp dit på kvällen.

Central Park

Den här bilden är från Ground Zero, platsen där World Trade Center tidigare stod.

Nu har jag suttit hemma o skrivit hemtenta om Geografisk Utveckling i flera dagar, o nu är jag äntligen klar, man blir helt utmattat och avskärmad från världen när man skriver hemtenta. Eller nu har jag ju skrivit om geografi och utvecklingsländer, men det känns som man hamnar i en egen liten värld. Men jag hamnar väldigt lätt på Facbook eller olika New York guider för att hitta roliga saker att göra på våran kommande USA resa! Känns om vi kommer ha fullt upp de veckor vi är där o då har vi redan gjort alla de där super turistiga sakerna en gång. Typ åka upp i Empire State Building, gå till Time Square och gå på Brooklyn Bridge. Men vad det går mycket lättare att skriva hemtenta när man har något roligt att se fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...