tisdag 22 mars 2011

Platsbrist, inspiration och loppistyger!


Idag har jag verkligen saknat att få arbeta med textil hela dagarna! När jag gick en liten sväng på stan idag, fick jag så mycket idéer till olika projekt! Synd att jag har dåligt med både tid och utrymme just nu! Saknar verkligen lyxen med stora sysalar och utrymme, lägger jag ut tyg och mönster på golvet hemma så är min hjälpreda katten Arnold där ganska snabbt o undersöker vad som händer!  

Det här fina randiga tyget köpte jag på Loppis i Sandviken för en 10:a eller två. Nu är jag lite sugen på att sy en lång sommarklänning av det tyget. Tidigare har jag varit lite motig till just långklänning, men känner att nu kanske det är tid för mig o prova det nu! O långklänning kan man ju ha både på semestern och jobbet sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...