fredag 25 november 2011

Adventstök och Julmarknad

I går så fick jag ett ryck och bakade lussekatter, de blev jätte saftiga och goda, jag använder alltid kessela i lussekatterna så att de inte blir så torra. De kanske inte har den perfekta formen, men jag tycker att är det hemmagjort behöver det inte vara super perfekt, även om jag i grunden är perfektionist så tränar jag på att acceptera brister i mina skapelser.

I dag håller jag på o ordnar och fixar inför julmarknaden som jag ska stå o sälja lite saker på imorgon! Det kul att förbereda men det är samtidigt väldigt svårt att veta hur mycket man ska ha med sig och vad man ska ta betalt för saker, jag tror att det är vanligt att man tar lägre priser än vad man skulle kunna, samtidigt vill man inte vara för dyr så ingen köper en saker. Jag har sålt på några olika marknader tidigare, men det är första gången på denna designmarknad. Det jag kommer sälja är

Marknaden är på Café Deed i Örebro och pågår mellan 12-18 i morgon Lördag. Så alla som vill är välkomna!  

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad många fina grejer du gör! Jag var framme igår på deed och kikade på dina tetra-necessärer och tog ett kort.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Tack så jätte mycket! :)
    Det va kul o träffa så många glada och trevliga människor på marknaden!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...