måndag 28 november 2011

Prickar, hundar och mormorsrutor

Necessär i tetraform

Hundar och katter som det finns mer info om här

Pocketboksfodral, som jag även skrivit om här

Virkade örhängen som jag hade i flera olika färger och former

Som jag nämnde i föregående inlägg så stod jag på en designmarknad och sålde lite av mina alster i lördags, det va första gången jag var med på en marknad i Örebro. Det va väldigt skoj och man träffar alltid så glada människor när man är iväg.

Jag glömde ju tyvärr kameran hemma i lördags, hade tänkt ta med den och ta ett kort på mitt fina bord. men här uppe är några smakprov på vad jag hade att saluföra, som alltid är det bara att kommentera eller maila mig om det finns frågor och funderingar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...