söndag 11 december 2011

Tredje Advent





Tredje advent och julen närmar sig, kanske dags att köpa julklappar snart! Min fina hyacint blommar, jag har länge undvikit dessa fina blommor då jag läst att de är vanliga migränutlösare, men nu kunde jag inte låta bli att prova att ha en hemma och än så länge går det bra. Tråkigt bara att jag har en envis förkylning så jag inte kan känna den underbara doften, eller så är det tackvare den som jag kan ha blomman hemma! Men det doftar härligt i lägenheten!

Det är inte ofta jag tillåter mig att ha hela dagar framför tvn mest för att jag blir sjukt rastlös, men den här helgen har jag vilat upp mig framför tvn, men självklart behövde jag något att pyssla med så  jag stickade ett par raggsockor! Lite dålig bild, men det finns ju typ ingen ljus i Sverige så här års, så svårt att få bra bilder!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...