fredag 16 december 2011

Smått och gott i butik!

Pocketboksfodral

Virkade ringar och örhängen, ringar och armband av knappar och mjukishund.

Ringar både virkade och av knappar
Tetranecessär

Screentryckta julkort med spets

Nu har jag en super rolig nyhet! Jag har nämligen lite saker till försäljning i blomsterbutiken Floristen på Engelbrektsgatan i Örebro ( mittemot Länsmuseet och Hamnplan). Det som finns i butiken är bland annat armband, halsband och ringar av knappar, virkade ringar och örhängen, tetranecessär, screentryckt julkort, några små mjukishundar och pocketboksfodral. Och allt är handgjort av mig!

Det finns många bra julklappar här, det jag gillar med denna butik är att det inte enbart finns blommor utan antikviteter, en härlig kombination av vackra saker! Så är ni i Örebro kika in!   


2 kommentarer:

  1. Vad kul! Du borde börja sticka surfplatt skydd :)

    SvaraRadera
  2. Tack Maria! Ja det har du ju rätt i, jag är ju så oteknisk att jag inte ens tänkt tanken! haha jag vet ju knappt va en surfplatta är! Tack för det fina julkortet! :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...