onsdag 7 december 2011

Julkulor




Jag är en riktig juljunkie och älskar det mesta med julen, förutom att det är vinter! Det ska bakas lussebullar, pepparkakor och godis, sedan ska det drickas massa glögg, julpysslas och ha massa ljus tända!

Mitt senaste julpyssel som jag har blivit helt hooked on är att sticka julkulor, och jag är inte ensam om att ha fastnat för denna charmiga bok! I min lokal tidning kan man läsa om detta  de figurerar även flitigt på fler bloggar och syns i morgontv. Ända sedan jag såg boken första gången så kunde jag faktiskt inte sluta tänka på den, nu när jag har den i min ägo så stickas det för fullt här hemma! Vi har ingen julgran så några av kulorna får hänga i en dörröppning.

Nu blir det glögg, stickning och ett avsnitt av Project Runway, allt som får hösten och vintern att inte kännas fullt så olidlig och mörk! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...