onsdag 21 december 2011

Brev på posten!

Jag är verkligen inte bortskämd med att få brev på posten, men idag så kom det ett jätte fint brev med egenvikt kuvert o allt, och inuti så låg ett jätte fint julkort! Paketet var från min fina vän Maria, det är så härligt att ha många kreativa vänner! Så här såg kortet ut, på bilden nedan syns en annan jätte fin teckning som jag fått vid ett tidigare tillfälle!

Tre dagar kvar till Julafton och det snöar massor här i Örebro just nu! Snö är alltid bra för Julfeelingen, nu får vi bara hoppas den ligger kvar några dagar!


1 kommentar:

  1. Oj har inte sett detta då jag i princip är tillbaka i 90 talet vad gällandes internetuppkoppling:) Vad glad jag blir att du gillade det! Kram kram gumman!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...